Hvis du gerne vil være medlem af DGF, kan du benytte formularen her på siden.

Kontingentet for personlige medlemmer er 350 kr./år inkl. moms og inkl. medlemskab af den internationale geotekniske forening, ISSMGE. Såfremt der ønskes medlemskab af én eller begge de øvrige internationale foreninger udover ISSMGE, afkrydses de relevante felter i formularen. Der tillægges 125 kr./år inkl. moms for medlemskab af yderligere internationale foreninger.

Firmamedlemmer betaler 3.000 - 5.000 kr./år (+ evt. 1.250 kr./år) ekskl. moms pr. firma. Den lave kontingentsats (3.000 kr./år) gælder for mindre firmaer - dvs. firmaer under 50 ansatte og en årlig omsætning på højst 75 mio. kr. - mens den høje kontingentsats (5.000 kr./år) gælder for større firmaer.

Kontingentet for studerende og pensionister er gratis. Efter tilmelding kan studerende og pensionister også deltage gratis ved de fleste medlemsmøder.

Indmeldelsesformular

Udfyld formularen og tryk "Indsend". Du modtager en e-mail som bekræftelse. Faktura på dit medlemskontingent fremsendes i separat e-mail.
Personlige oplysninger
Firmaoplysninger
Anden information

Jeg ønsker medlemskab af følgende internationale foreninger (udover ISSMGE)

Bemærk, at visse institutioner/firmaer kan have specifikke krav til feltet ”Deres ref.” – eksempelvis initialer eller en konteringsstreng.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.