Hvis du gerne vil være medlem af DGF, kan du benytte formularen her på siden.

Kontingentet for personlige medlemmer er 350 kr./år inkl. moms og inkl. medlemskab af den internationale geotekniske forening, ISSMGE. Såfremt der ønskes medlemskab af én eller begge de øvrige internationale foreninger udover ISSMGE, afkrydses de relevante felter i formularen. Der tillægges 125 kr./år inkl. moms for medlemskab af yderligere internationale foreninger.

Firmamedlemmer betaler 3.000 - 5.000 kr./år (+ evt. 1.250 kr./år) ekskl. moms pr. firma. Den lave kontingentsats (3.000 kr./år) gælder for mindre firmaer - dvs. firmaer under 50 ansatte og en årlig omsætning på højst 75 mio. kr. - mens den høje kontingentsats (5.000 kr./år) gælder for større firmaer.

Kontingentet for studerende er gratis. Efter tilmelding kan studerende og pensionister deltage gratis ved de fleste medlemsmøder.

Indmeldelsesformular

Udfyld formularen og tryk "Indsend". Du modtager en e-mail som bekræftelse. Faktura på dit medlemskontingent fremsendes i separat e-mail.

Personlige oplysninger

Firmaoplysninger

Anden information

Bemærk, at visse institutioner/firmaer kan have specifikke krav til feltet ”Deres ref.” – eksempelvis initialer eller en konteringsstreng.
Dansk Geoteknisk Forening
Maglebjergvej 1