Tak for en vellykket forskerdag 2024 på AU

Tak for alle dem som deltog i Forskerdagen som blev afholdt den 29. februar 2024 på AU. Det var en begivenhed, der ikke kun samlede eksperter og fagfolk inden for geoteknik, men også skabte en unik platform for vidensdeling og erfaringsudveksling.

Vi er meget taknemmelige over for alle de engagerede deltagere, talere og arrangører, der gjorde denne forskerdag til en betydningsfuld begivenhed, hvor vi fik et indblik i en lille del af projekterne på DTU og AU. I kan finde et par billeder fra arrangementet her.

Vi er også glade for at meddele, at præsentationerne fra forskerdagen nu er tilgængelige for vores medlemmer. For at få adgang til præsentationerne skal I logge ind på jeres medlemskonto på vores hjemmeside og besøge sektionen “Mødereferater.”

Dansk Geoteknisk Forening
Maglebjergvej 1